söndag 22 april 2012

Scrapbook


Har idag kommit tillbaka, överlevande, från Arlöv efter att ha träffat vänner. Btw, det var väldigt roligt igår/idag :D
Min tvilling visade mig hennes Scrapbook och jag blev så impad att jag bestämde mig för att göra en egen. Ni ser bilderna här till höger över hur den blev -->
När man bestämmer sig för att göra en scrapbook brukar det resultera i ett stort stök. Inte så värst här, men snacka om att jag hitta sjukt mycket grejer jag kunde limma fast i min nya "minnes-bok (Dagbok går inte bra längre, men detta är definitivt roligare att hålla på med). Kalla det nostalgi - för det är typ det de är. Just nu ligger det inte precis i kronologisk ordning, men förmodligen gör det de sen. Det var väldigt kul att klipp- och klistra. Min farmor har gjort en sådan här bok och det är spännande att bläddra i den och se tillbaka till alla minnen som hon har.
Att scrapbooka ska jag definitivt fortsätta med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar