måndag 6 februari 2012

Dag oändlig


Så här blev det färdiga resultat av min virkade anka. Huvudet blev för avlångt, näbben för smal och kroppen knasig. Fast jag gillar att näbben blev blå. Varför den traditionella? (Hade egentligen inte dem färgerna hemma, avslöja inget!). Beställdemin första virkbok för amigurumi häromdagen. Den bör komma i brevlådan denna vecka. Den här nya hobbyn känns spännande. Glad att min tvilling tipsade mig.
Jag ska börja sjunga i bandet på musikskolan nu. Fast inte ensam. Vi är två som delar på uppdraget efter vår sångerska/trombonist valde att sluta. Jag har inte världens bästa sångröst, men tillräckligt för att kunna hålla rena toner. Inget jämfört med den vi hade, men det får duga. Jag ser lite fram emot de kommander konserter vi ska ha samtidigt som jag fasa för hur det kommer gå.
PS. Har en youtube-kanal, Gulacykeln. Titta in vettja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar